уторак, 4. фебруар 2014.

Gric,gric,gric,gric...

Uh..Prva tri dana u nasem domu vesto je krila ovaj svoj,da kazem,hobi :) I tako ja jednom prilikom,zaboravim punjac od lap topa da sklonim pre spavanje.Nasla sam ga fino iseckanog na delice .Steta 50 evra.Nisam je kaznila ali bi dobila po guzi svaki sledeci put kad bi se priblizila kablovima.Ali od tada pa do danas sve sto joj dodje saka bude unakazeno.Njene igracke,kao izdrzljive,jedva ostanu citave sat vremena.A o loptama necu ni da pricam.Jednom prilikom ostala sam bez troje pari carapa.
Nema drugog nacina osim kazne.Ali opet ni tada nece nauciti .Ako u kuci,kao u mom slucaju,imate dete koje naravno,poseduje citavu radnju igracaka,plasticnih,drvenih itd. A uz to mu je omiljeno da deli iste sa Nerom.Navikla sam se na nalazenje i ciscenje krhotina.
E sad,ona zna da ne sme da dira kablove,carape,jastuke,ne sme da glodje drvene povrsine ,sto,stolice....i pridrzava se toga.Ali malo,malo nadje se nesto za sta je niko nije upozorio = to sme da gricka.Problem su i plisane igracke.One sve imaju drugaciji oblik ,pre Nere,imali smo ih bezbroj.Omiljeno kod plisanih igracaka bilo joj je "Vadjenje organa".Nema resenja sto se tice njih.Bar u Nerinom slucaju.Zato smo ih sklonili cak i van domasaja deteta .
Takodje,striktno joj je zabranjeno ulazenje u spavacu sobu i kupatilo.I veoma sam zadovoljna kako se pridrzava pravila ,sto znaci da nije samoziva i postuje postavljene granice.Jedino to grickanje.Kazu da prodje kada joj narastu zubi ali mi nismo ubedjeni u to.Ona to voli i uvek ce se baviti tim "hobijem".

 :D


Нема коментара:

Постави коментар